13 Haziran 2019 Perşembe

Didim Merkezde Havuzlu Sitede Eşyalı Satılık Çatı Dubleks

Didim Merkezde Havuzlu Sitede Eşyalı Satılık Çatı Dubleks

 Detaylar İçin Tıklayın


Didim Merkezde Havuzlu Sitede Eşyalı Satılık Çatı Dubleks


Didim Merkezde Havuzlu Sitede Eşyalı Satılık Çatı Dubleks, Didim Efeler Mahallesinde Merkezi konumda elit, güvenlikli havuzlu site içinde okullara, semt pazarına marketlere, toplu taşıma araçlarına yakın, 3 katlı  3 bloktan oluşmaktadır. Çatı Dubleks'imiz şu şekilde dizayn edilmiştir. Girişte 2 yatak odası, 1 Banyo wc, Geniş balkon, Üst katta amerikan mutfak salon, yatak odası ve geniş teras olarak dizayn edilmiştir. Dairenin eşyaları ile birlikte satılıktır. Özel eşyaları alınacak. 3 TV var bir tanesi kalacak. Özel objeler ve tablolar alınacak. Banyo yenilenmiş  Çatı izalasyonludur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder