1 Eylül 2022 Perşembe

Didim Hisar'da Satılık Villa 4+1 Havuzlu

  


Didim Hisar'da Satılık Villa 4+1 Havuzlu

Didim Hisar'da Satılık Villa 4+1 Havuzlu

Didim Hisar'da Satılık Villa 4+1 Havuzlu,“Didim Hisar Mahallesi Fener caddesi mevkii Havuzlu site içinde 4 yatak odalı daire fiyatına villa “

FİYATI: 2.500.000.-TL

VİLLANIN GÜNCEL BİLGİLERİ İÇİN LİNKİ TIKLAYINIZ

Satılık Dairenin Özellikleri;

  • 4 Yatak Odası / 3 Banyo 
  • 140 m²
  • Havuzlu Site İçinde Satılık Villa
  • Villamız boş olarak teslim edilecek.
  • Didim Hisar mahallsei mevkii'sin de  güvenlikli site içinde yaz kış ikamet edilen bölgede bulunan dairemiz toplu taşıma araçlarına, marketlere, semt pazarına, okullara yakın konumdadır.
  • Tapusu Kat Mülkiyetlidir.
  • Bina 13 yıllık
  • Yerler Seramik Zemin
  • Pencereler pvc doğrama
  • Isı Camlı
  • Banyoda duşakabin
  • Daire kapısı çelik kapı











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder