13 Haziran 2019 Perşembe

Didim Aquapark'ta Eğlenceye Doymuyor

Didim Aquapark'ta Eğlenceye Doymuyor,


Didim Aquapark

• Türkiye’nin en gözde tatil merkezlerinden Didim de bulunan Didim Aquapark 23 Adet kaydırağı, 9 adet yüzme havuzu, gerçek kum ve gerçek deniz suyundan havuzu ve daha bir çok kullanabileceğiniz özellikleriyle öne çıkmaktadır.

• 63 Dönümlük arazi üzerinde kurulu olan, 5 bin kişilik kapasitesi ile Türkiye’nin en büyük aquaparklerı arasında yer alan Didim Aqua Park’ta kaydırakların yanısıra köpük ve yağmur dansı ile eğlence dolu bir gün sizi bekliyor.

• Didim Aquapark’ta unutamayacağınız eğlence ve heyecan dolu bir güne davetlisiniz...

FIRSAT SEÇENEKLERİ

• Haftanın Tüm Günleri Geçerli Aqua Park Giriş 60.0 TL 49.0 TL

• Bu kampanya sadece Firsat.Me sitesinden online alımlarda geçerli olup, kapı giriş fiyatları indirimsiz olarak sunulmaktadır.






Didim Aquapark

• Türkiye’nin en büyük dalga havuzu
• 9 adet yüzme havuzu
• 23 adet kaydırak
• Çocuk havuzu
• Gerçek kum ve gerçek deniz suyundan deniz havuzu
• Voleybol havuzu
• Trambolin
• Restaurant
• Restaurant içinde çocuk oyuncak grubu
• Yağmur dansı
• Köpük dansı



Giriş Ücretine Dahil Olan Hizmetler

• Aquapark Girişi,
• Aquapark Kullanımı,
• Havuz, Şezlong, Şemsiye, Kaydırak,   Bütün Aktivitiler,
• Otopark, Soyunma Kabinleri, Duş  Kullanımı, Safe Box.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder