27 Haziran 2016 Pazartesi

Didim Efelerde Satılık Havuzlu Sitede Eşyalı Daire,

Didim Efelerde Satılık Havuzlu Sitede Eşyalı Daire, Altınkum plaja3 km, Sağtur plajına 1km mesafede olan havuzlu site içindeki 1+1 dairemiz resimlerde görülen eşyaları ile satılıktır. Balkon Panjurlu açık ve kapalı kullanılabilir. Balkon ana yol cepheli ve Deniz manzaralıdır.
Sitenin yanından toplu taşıma araçları geçmektedir, Alış veriş için marketlere yürüme mesafesindedir.  93.000.-TL

                                                                                   DETAYLAR İÇİN TIKLAYINIZ

      Didim Hakkında Kısaca

Didim bir yarım adadır. 80 km sahil şeridi vardır. plajları koyları ile en güzel sahil kasabasıdır. Tüm koyları ve plajlarından denize girilebilir. Dünyaca ünlü Altınkum Plajı'nın ayrıcalıklarını yaşaya bilirsniz. Didim’in neresinden ev alırsanız alın denize en uzak mesafe en fazla 3 km dir. Havasının temizliği ve oksijenin bolluğu ile doktorların tavsiye ettiği bir bölgedir.
 Altınkum’da yaz sezonu Mayıs ayının başlarında başlar… Sıcağa fazla dayanamayan orta yaş ve üstü turistler daha  serin olduğu Mayıs ve Eylül aylarını tercih ederler.
Yaz sezonu çok canlı hareketli geçer, Yaz gecelerine doyum olmaz her türlü eğlence imkanı var, İster Türkü evleri, İsterseniz Disco, İsterseniz sakin müzik eşliğinde yemek yiyebilir, İsterseniz Altınkum un 
büyüleyici sahilinde gezebilirsiniz.
Didim denilince akla ilk önce Altınkum plajı gelmektedir, Fakat Mavişehir plajı sahili özellikle gün batımında muhteşem görüntüler vermektedir. Mavişehirde gece bambaşkadır. Gece gök yüzünü yıldızları burada çok farklı görürsünüz. En güzel gökyüzü ve En güzel gün batımı mavişehirdedir.
Mavişehir sahili daha sakin daha sessiz olarak akşamları çay bahçelerinde güzel ve serin vakit geçirebilir, Ev yemekleri yiyebilirsiniz. Özellikle Mantısı nı yemek için uğrayınız.
Yol Cepheli Balkon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder