19 Ocak 2019 Cumartesi

Didim Ziyaretcilerini Kendisine Hayran Bırakır.


Didim Ziyaretcilerini Kendisine Hayran Bırakır,



Didim Zonguldaklılar Sitesi

Didim sadece Altınkum’ dan ibaret değil. Didim’i gezdikçe hayran kalacağınız bir çok noktası var. İşte bunlardan biride Saklı Kalmış Cennetlerden Zonguldaklılar Sitesin den bir görünüm.
Didim Fevzipaşa Mevkiinde bulunan Zonguldaklılar sitesi Doğa içinde Denize sıfır konumdadar. Didim merkeze 8 km mesafededir. Didim’ den Akbük’ e giderkenfevzipaşa’ ya ayrılan yol üzerindedir.Plajı, koyu ile hayran kalacağınız bir tatil cenneti. 
Bu güzel sahil kasabasından gayrimenkuller satın almak isterseniz gerçek ve güncel ilanlarımızı  www.didimdesatilik.com sayfasından takip edebilirsiniz.

www.didimdesatilik.com



www.didiminfo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder