28 Şubat 2017 Salı

Didim Altınkumda Yatırımlık Kurumsal Kiracılı Magaza

Kurumsal Kiracılı 3500 m2 Arsa içinde Magaza

Didim Altınkumda Yatırımlık Kurumsal Kiracılı Magaza

                    Didimde Kurumsal Kiracılı 3500m2 Arsa İçinde Satılık Magaza, Didim-Altınkum,  Çamlık Mahallesinde,  Migros magazası ile 2025 yılına kadar sözleşmeli, 3500 m2 arsanın 2500 m2 migrosa kiralandı Kira bedeli ciro üzerinden belirlenmektedir. Kalan 1000m2 si boş, Bu bölümüde ayrıca yıllık 20.000- 30.000TL civarı kiraya veriliyor.                     

Bu bölgede yatırım yapmak isterseniz Didim Ünsal Emlak la iltibata geçmeniz yeterlidir.
Arsalarınıza ücretsiz ekspertiz yapılır. Değeri hakkında dogru bilgilendirilr ve satışınıza kolaylık sağlanır. Arayın değerlendirelim Bilgilendirelim.

satılık arsa, Satılık zeytinlik, satılık çiftlik arsası, satılık imarlı arsa, yatırımlık arsa, 


http://www.didimdearsa.com/single/didim-akyenikoyde-arsalariniz-alinir-satilir.html





1 yorum: