2 Şubat 2017 Perşembe

Didim Altınkuma Yeni Bir Yaşam Alanı Geliyor


Didim Altınkum'a Yeni Bir Yaşam Alanı Geliyor.

Didim Altınkum'da 12 villadan oluşan sitenin inşaatına başlandı. Altınkumda yeni bir yaşam alanı kuruluyor. Mimar Seçil Telyakar' ın mimarlığını üstlendiği projede yok yok. Didim Altınkum'a yeni bir görsellik kazandıracağı gibi Altınkum değişik bir bir mimariyede kavuşacak.
İnşaatının devam ettiği projede 12 Adet müstakil villa ortak açık yüzme havuzu ve oto parkı, Akıllı sistem villa özelliği ile satışa sunulacak.




İç Mimarisi: 3 Yatak odası Amerikan mutfak salon 2 Banyo wc, Balkon, Teras ve Verandadan oluşmaktadır.Altınkum plajına yürüme mesafesinde olan projemiz satışa sunulduğu zaman siz değerli takipcierimizle paylaşacağız.



Didim Turpa -Ünsal Emlak olarak bizi www.didimdesatilik.com sayfamızdan takip edebilirsiniz.



Didimde Satılık, Didimde Satılık Villa, Altınkumda Satılık, Altınkumda Satılık Villa,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder