29 Aralık 2016 Perşembe

Didim'de Aralık Ayı Kış Geldi.


Didim'de Aralık Ayı Kış Geldi. :)



Didim Fevzipaşa, Şekertur 25-Aralık

25 Aralık 2016 Pazar günü Yazdan kalan bir hava yı bulunca Didim liler sahillere ve piknik alanlarına akın etti. Kış aylarının kısa olduğu Didim'de bu görüntüleri sıklıkla görmek mümkündür. 
Yağışlarında az olduğu Didimde 28.12.2016 da uzun bir aradan sonra yağan yağmurla toprak ihtiyac duyduğu yagmura kavuştu. Hava soğudu 4 dereceye kadar sıcaklık düştü. Didim genelde Elektrikli ısıtıcılarla ısınır. Didim için kışın en kötüsü sık sık elektriklerin kesilmesi. Sıcağa alışık olan Didim soğuk havaya alışmaya çalışıyor. Doğuda metrelerce kar, -30 dereceler batıda 4 derece sıcaklık alışık olmayanlar için soguk oluyor :) Kış ayları Didimde yazlık almak için gelen misafirlerde artış olur fakat Anadoludaki soğuk hava misafirlerin gelmesinide etkiliyor. Didim 2016 yılına yağmurla veda edecek gibi.

Didimde Saganak Yağmur 28 Aralık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder