21 Haziran 2016 Salı

Didim Altınkum Tercih Ediliyor.

Didim Altınkum Tercih Ediliyor.

Büyükşehirlerdeki yaşam kalitesinin zorlaşması, kalabalığı, nüfus artışı, hayat pahalılığı sebebiyle küçük sahil kasabaları tercih ediliyor. Özellikle emeklilerin hayali bu tip kasabalar. İşte böyle radikal karar alanlar Didim, Altınkum'u tercih ediyor. Havasının temizliği, Nem oranının düşüklüğü, Denizinin mavi bayraklı oluşu, Yaşam kalitesinin yüksek oluşu ve Turizm kasabası olmasına rağmen hayat standardının ucuzluğu ile tercih edilmekyedir. Turizm Kasabası olarak gayrimenkul fiyalarının cazip oluşuda Didim, Altınkum'un tercih edilmesine sebep oluyor. Didim, Altınkum konum olarak her yere ulaşımı çok kolay, İzmir'e 120 km, Aydına 100 km, Kuşadası 77 km, Akbük Beldesine 19 km, Bodrum 95  km. Bodrum Havalimanı 63 km dir. Didim, Altınkum muhteşem bir sahil şeridine sahiptir. 80 km sahil şeridi , plajları koyları ile en güzel sahil kasabasıdır. Bu özellikleri ile Turizm de de Egenin parlayan yıldızıdır. Tarihi dokusu, Muhteşem denizi koyları ile Turistlerin tercih ettiği tatil beldesidir. Didimde Satılık Gayrimenkullerin lüks ve cazip olmasından dolayı tatilciler mutlaka Didim, Altınkum'dan ev almak istiyorlar. Çok daha sakin ve tamamen doğa ile iç içe olan Akbük beldesi muhteşem deniz manzaralı Satılık Villa ve Satılık Daireleri ile tatilcilerin hayran olup gayrimenkul almayı düşündükleri bir belde olma özelliğini de taşımaktadır.
Ayrıca yatırımcıların da tercih ettiği bir bölgedir. Satılık ArsaSatılık VillaSatılık Daire alan yatırımcılar riske girmeden sermayelerini artırmaktadırlar.
Apollon Tapınağı

Didim Altınkum

Akbükten Görüntü

Akbük Beach

Akbük
Didim, Altınkum ve Akbük; Sürekli değer kazanan bir bölge olarak hem yatırımcıların, hem küçük bir sahil kasabasına yerleşmek isteyenlerin hemde tatilcilerin gözde sahil kasabasıdır,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder